16.12.2010 12:00

Psí vánoční besídka – ZŠ Komenského, Letovice

Na dnešní den jsme byli pozváni na školní besídku na základní školu do Letovic. Jeli jsme tam v rámci canisterapie, sbírky pro útulek a také Dráčkové socializace. Museli jsme vzít i Tobiáška (který to mimochodem celé krásně prospal). Besídka byla v tělocvičně, kde bylo asi kolem osmdesáti dětí. Samozřejmě jen co jsme vstoupili do dveří, děti se na Ashley a Dráčka vrhly a nemohli jsme je odtrhnout . Po chvilce se nám s pomocí paních učitelek povedlo děti uklidnit.  S Ashley jsme zatančily, s Dráčkem jsme ukázali, jak se dá postupně cvičit štěňátko (Dráča úžasně předvedl triky, které zatím umí a byla jsem na něj moc pyšná!) a poté se vyhlásila soutěž, kde děti měly s Ashlinkou ukázat, jak by cvičily svého pejska. Bylo těžké vybrat z 80 dětí jen pět, co bude soutěžit. Chtěli totiž všichni. Ale povedlo se.  Ash to moc bavilo a věčně byla „pověšená“ na míčku. Dráček jen opodál koukal, co to ta máma dělá a chtěl taky. Naštěstí si nechal vysvětlit, že je ještě moc malý na cvičení s cizími. Dětem se to líbilo a nebylo zase tak těžké určit vítěze. Vyhrál chlapeček z 5. třídy, který to vychytal tím, že míček schoval za záda a pak se Ashley soustředila na něj (a taky pořád koukala na mě a na Dráčka, jestli jako může).  Potom jsme si s dětmi ještě popovídali o pejscích v útulku. Děti a paní učitelky nám ke konci předaly dary pro útulek a opět se vrhly na Dráčka a Ashley. Pořád jsem koukala, jestli jim někdo něco nedělá a přišla ke mně holčička a říká „Áďo, dáš mi prosím tvoje číslo?“. Nevěděla jsem proč, ale souhlasila jsem. V tu chvíli se na mě nalepily snad všechny děti (asi 5 jich zůstalo u Draka s Ashlinkou) a chtěli moje číslo :-D. Po rozdání čísla jsme se konečně vydali na cestu domů. Po cestě ještě jedna zastávka u lesa na Dráčkovo čůrání…kde krásně svítilo sluníčko a byla tam úžasná krajina (viz foto). 

 

—————

Zpět


Psí vánoční besídka – ZŠ Komenského, Letovice

/album/psi-vanocni-besidka-zs-komenskeho-letovice-/a166660-187359494608922-100000046172983-671653-4392679-n-jpg/

—————

/album/psi-vanocni-besidka-zs-komenskeho-letovice-/a164356-187360171275521-100000046172983-671685-3482977-n-jpg/

——————————